POTREBUJETE POMOČ PRI SPLETNEM NAKUPU? Pišite na: info@zrno.si Facebook stran Zrno

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba GLS, DPD in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke so med prevozom zavarovane. Ker vam v podjetju ZRNO d.o.o.. želimo nuditi hitro in zanesljivo storitev vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.


PREGLED IZDELKA
·Ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti in se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
·Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam sporočite nastalo situacijo preko reklamacijskega zapisnika, da vam bomo lahko uredili novi izdelek ali povrnili kupnino.
· Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@zrno.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
·Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.· Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
·V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi, ki vam je dostavila paket, nam pa poslati reklamacijski zapisnik.


ČAS DOSTAVE
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi bo blago odpremljeno naslednji delovni dan po naročilu. Če katerega artikla nimamo na zalogi, pa bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko prejmemo novo zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku ter času dostave.
Dostavo opravi dostavna služba, po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.
Ekipa Zrno