POTREBUJETE POMOČ PRI SPLETNEM NAKUPU? Pišite na: info@zrno.si Facebook stran Zrno

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako lahko naročim blago?

V našem prodajnem programu si izberete izdelke, ki jih želite kupiti. Ko kliknete na izdelek, izberite količino, ki jo želite kupiti in pritisnite gumb "Dodaj v košarico". Svoj izbor v košarici lahko kadarkoli pregledate s klikom v desnem kotu zgoraj (nakupovalni voziček). Tam lahko količine izdelkov poljubno dodajate ali odstranite. Ko ste izbrali vse želene izdelke, svoj nakup zaključite z vpisom svojih podatkov. Na mail, ki ste ga vpisali, boste prejemi elektronsko pošto o uspešni oddaji naročila. Za pomoč pri spletnem nakupu, nas lahko kadarkoli kontaktirate.

Kakšne so možnosti plačila?

Plačilo lahko izvedete na 4 načine: - po predračunu, - po povzetju, - s kreditno kartico in - na blagajni (ob osebnem prevzemu).

Izdelek, ki ga želim, ni na voljo ali pa ga v spletni trgovini ni. Kaj lahko storim?

Če v naši spletni trgovini ne vidite izdelka, ki ga želite, nas kontaktirajte po elektronski pošti ali pa nas pokličite. Naš sortiment zajema širok spekter izdelkov, ki niso objavljeni, jih pa vseeno prodajamo v naših fizičnih poslovalnicah, na vašo željo vam jih tudi pošljemo na dom.

Kakšni so stroški dostave?

Stroške dostave zaračunavamo po ceniku Pošte Slovenije: -do 2 kg: 3,95 € - nad 2 kg do 5 kg: 4,3 € - nad 5 kg do 10 kg: 4,99 € - nad 10 kg do 15 kg: 5,95 € - nad 15 kg do 20 kg: 6,95 € - nad 20 kg do 25 kg: 7,9 € - nad 25 kg do 30 kg: 8,9 € - nad 30 kg do 40 kg: 19,5 € Za količine nad 50 kg, vam nudimo dostavo z lastno logistiko. V primeru osebnega prevzema, vam stroškov dostave ne zaračunavamo.

Kaj lahko storim, če želim nakup preklicati?

V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte info@zrno.si ali telefona 07/81 46 317 (delavniki med 7:00 do 15:00). V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. V tem primeru se vam izstavi dobropis z odbitkom zneska dostave.

Kako lahko kupim izdelek, ki zahteva povpraševanje?

Veliko naših izdelkov, ki so v spletni trgovini, ni možno kupiti, brez da nas prej kontaktirate. To pa zato, ker te stvari potrebujejo individualno posvetovanje, predvsem zaradi dostave (strešna kritina, fasade, fitofarmacevtska sredstva, koruza, gnojila...). Za naročilo strešne kritine pokličite na 07/81 46 302 (Estera), za nakup fasadnih sistemov na 07/81 46 309 (Jan), za ostalo pa na 07/81 46 300.